Annonsering

Engasjerende annonser som gir resultater

  • Nå et stort publikum med målrettede annonser
  • Kostnadseffektiv annonsering med høyt potensiale
  • Spre merkevaren og få flere kunder
Få et uforpliktende tilbud

Hvorfor prøve annonsering?

Annonsering er en av de beste måtene for å se raske resultater. Man kan også styre helt selv hvor mye man ønsker å bruke.

Ved å annonsere på populære plattformer som Google, Facebook og Instagram vil du kunne nå ut til et stort publikum. Dette er ikke bare veldig bra for å spre merkevaren, men treffer man rett publikum vil det også kunne gode resultater. Noe av det som gjør annonsering så lønnsomt er at man kan segmentere etter mange ulike kategorier:

  • Demografi (kjønn og alder)
  • Atferd
  • Interesser
  • Geografi (Land, fylke, by)

Vi er eksperter på å lage engasjerende og underholdende annonser som får klikk. Ta kontakt dersom du ønsker et uforpliktende pristilbud og en gratis analyse av markedet ditt.

Noe av det vi tilbyr

Google Ads

Google Ads er kanskje den mest lønnsomme for små bedrifter. Her velger man ut de beste søkeordene og sender kundene til optimaliserte landingssider.

Meta Ads

Annonsering på Facebook og Instagram funker utmerket for å engasjere et stort publikum. Det er også veldig mange som ser utrolig gode resultater med engasjerende annonser.

TikTok

TikTok har blitt helt enormt, og det vil også si at man i likhet med Meta Ads kan treffe et veldig stort publikum. 

Snapchat

Folk i alle aldersgrupper er aktive på Snapchat daglig og det gjør at man helt sikkert kan finne potensielle kunder.

Prosessen

1. Planlegging

Første man må gjøre er å finne ut av hva man ønsker å oppnå. Deretter gjør vi en markedsanalyse og setter mål for kampanjene.

  • KPIer
  • Markedsanalyse
  • Budsjett

2. Målgruppen

Hos de ulike plattformene har man mange valg for å treffe den målgruppen man vil. Her går vi gjennom bl.a. interesser og geo-targeting.

  • Demografi
  • Interesser
  • Geo-targeting
  • Lookalike
  • Egendefinerte lister

3. Opprette annonser

Nå er det på tide å designe selve annonsen. Dette handler om å lage engasjerende innhold og annonser tilpasset målgruppen.

  • Design
  • Annonseformat
  • Relevans
  • Engasjement

4. Optimalisering

Når kampanjen er klar er det på tide å lansere. Her følger vi med og gjør kontinuerlige tester for å få de beste annonsene.

  • A/B-testing
  • Justeringer
  • Rapportering